Uradna pomoč najti kramp hack najnovejšo različico Wonder Zoo - Animal Rescue! Družinski žanr mobilni

Uradna pomoč najti kramp hack najnovejšo različico Wonder Zoo - Animal Rescue! Družinski žanr mobilni

 

 

Wonder Zoo - Animal Rescue! hack publisher Gameloft

 

 

3,4 / 5 zvezdic

Ker sem začel igrati v 6 letih in kmalu, ko je bil decembra 2016, mi je bilo dolgčas, da bi se z njim igrala. Ker nisem dobil tega denarja in sem imel samo 5 živali v mojem živalskem vrtu. Sedaj pa se prenašam in poskušam biti najbolj priljubljena oseba v igri. Pravzaprav sem spet prenesel igro, ko sem bila v 7 letih. Takrat sem bil zelo navdušen nad igro. Ampak še vedno nisem niti ujela živali, ko sem vozila avto. Kmalu v letu 2018, ko sem bil star 8 let, bom zdaj najbolj priljubljena oseba. Dobil bom denar, ki ga bom poskušal ujeti in dobil bom vse več in več živali, da bom lahko najbolj priljubljena oseba v tej igri. Zelo mi je všeč ta igra, zdaj mi je všeč. To je bila najboljša igra, ki sem jo kdaj videl. Hvala ustvarjalcu te igre. Vaš novi prijatelj: yoodh. Kliči me Yoodh, v redu? . Najlepša hvala in veliko, zato ne bom izbrisala igre, če ne bom stara 50 let. Vendar bo potrebnih toliko, da ne boste izbrisali igre. Všeč mi je ta igra!

Nemščina

2012-10-18

Simulacija

naprave: Apple Ipad

http://feslehargold.webblogg.se/2019/june/to-playstation-hot-full-hack-online-exe-free-stickly-jump-game.html Prenesi Wonder Zoo - Animal Rescue! v2.0.9i Mod Apk. yasuraiki.storeinfo.jp Wonder Zoo: Reševanje živali je simulacija, ki temelji na fantazijah, strategiji in enojnem igralcu in jo je razvila in izdala Gameloft. Glede na zgodbo igre, zloglasni lovilec in njegov lackey uničita divjad z zdravljenjem živali, in igra omogoča igralcu, da prevzame vlogo glave na safariju in reši divje živali.

Wonder Zoo - Reševanje živali! Mod Wonder Zoo - Reševanje živali! v2.0.5d mod Značilnosti: Igra je bila, da spremenite denar je neskončno. Zloglasni lovilec in njegov sluga grozita živalim divjine tako, da ju kradejo od svojih družin! Vaša razburljiva zgodba se začne, ko greste na safari, da bi rešili divjad pred nevarnostjo. Wonder Zoo - Reševanje živali! v2.0.5d (Mod Apk denar. Wonder Zoo - Reševanje živali! 2.0.8p (arm-v7a) APK Prenesi. Wonder Zoo - Reševanje živali je priložnostna strateška igra, v kateri bodo igralci morali ustvariti živalski rezervat sredi savane. Cilj: rešiti vse živali in ustvariti varen in raznolik ekosistem, v katerem lahko vse živali živijo skupaj.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0